azmoon.org – سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98

azmoon.org – سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98

 

azmoon.org

www.azmoon.org سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 98

داوطلبانی که بدون کنکور و یا بر اساس سوابق تحصیلی قصد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف از جمله کاردانی و کارشناسی را دارند میتوانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org اقدام به ثبت نام نمایند.متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر98-99 توجه داشته باشید که هر ساله رقابت شدیدی بین رشته های تاپ دانشگاه است ولی به دلیل عدم قبولی بسیاری از داوطلبان در رشته مورد نظر خود دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله ثبت نام بدون کنکور را از طریق سامانه azmoon.orgارائه میدهد.

داوطلبینی که قصد شرکت در رشته های بدون کنکور دانشکاه آزاد را دارند میتوانید از طریق مرورگر سیستم خود وارد سامانه شده و جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام نمایند.توجه داشته باشید که هر چه سریعتر اقدام به ثبت نام نمایید چون پس از بسته شدن سامانه azmoon.org ثبت نامی انجام نخواهد گرفت.

 کلیه داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از شرایط جدید ثبت نام بدون آزمون یا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ترم مهر 98-99 و نحوه تکمیل مراحل ثبت نام از درگاه azmoon.org با شماره های زیر تماس حاصل نمایند

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت بدون پیش شماره پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

سامانه جدید پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir جایگزین سامانه azmoon.org می باشد

 

جهت مشاهده لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون 98 روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

نحوه ثبت نام از طریق سامانه azmoon.org دانشگاه آزاد

با توجه به رقابت شدید بر سر رشته های تحصیلی تاپ در کنکور و به تبع آن عدم قبولی بسیاری از داوطلبان در رشته محل مورد نظر خود،همه ساله دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه azmoon.org اقدام به نام نویسی از متقاضیان ورود به رشته های تحصیلی بدون آزمون می کند.

ثبت نام به صورت 24 ساعته از طریق سامانه azmoon.org انجام می گیرد و تا پایان مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان گرامی نسبت به ثبت نام به موقع اقدام کنند تا ظرفیت رشته مورد نظر تکمیل نشود.

ورود به سامانه azmoon.org

از طریق مرورگر سیستم خود وارد سامانه azmoon.org شوید ضمنا دقت داشته باشید اگر به صورت صحیح وارد سامانه شوید در قسمت آدرس سایت می بایست عبارت azmoon.org درج شده باشد ضمنا اگر درست وارد سامانه شوید به صورت خودکار به صفحه azmoon.iau.ac.ir هدایت خواهید شد و همین طور با تصویر زیر مواجه خواهید شد:

azmoon.org آزاد بدون کنکور

تا اتمام ثانیه شمار روی صفحه منتظر بمانید سپس به صورت خودکار وارد سامانه خواهید شد.

 

خرید کارت اعتباری از سامانه azmoon.org

برای ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیز همانند سایر سامانه های ثبت نام اینترنتی می بایست ابتدا کارت اعتباری ثبت نام خریداری نمایید.

خرید کارت اعتباری ثبت نام فقط از طریق سامانه azmoon.org امکان پذیر است ضمنا توجه داشته باشید پس از خرید کارت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کد پیگیری و شناسه ثبت نام مربوط به کارت خریداری شده را تا تکمیل روند ثبت نام خود همراه داشته باشید.

توجه داشته باشید اگر به صورت صحیح وارد قسمت خرید کارت اعتباری ثبت نام شوید با تصویر زیر رو به رو خواهید شد لازم است توجه داشته باشید کارت اعتباری که خریداری می کنید با توجه به مقطع تحصیلی تان باشد شایان ذکر است در صورتی که کارت اعتباری که خریداری نموده اید مربوط به مقطع دیگری باشد قابل استفاده نخواهد بود و هزینه کارت به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست و سامانه azmoon.org نیز در قبال خرید نادرست کارت توسط کاربران تعهدی نخواهد داشت.

 

azmoon.org خرید کارت

 

همان طور که مشاهده می کنید هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام برای مقاطع کارشناسی 46 هزار تومان و مقطع کاردانی 44 هزار تومان خواهد می باشد.

توجه توجه : در صورتی که اطلاعات کارت خریداری شده از سامانه azmoon.org را فراموش کرده اید می توانید با مرکز مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد با شماره 9099072952 جهت بازیابی اطلاعات و تکمیل ثبت نام تماس بگیرید.

 

جهت اطلاع از شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی کلیک کنید

 

انتخاب رشته دانشگاه آزاد از سامانه azmoon.org

انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد بر خلاف انتخاب رشته کنکور سراسری در همان ابتدای ثبت نام از طریق سامانه azmoon.org انجام می گیرد ضمنا متقاضیان محترم حتما قبل از اینکه جهت ثبت نام اقدام نمایند حتما لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را بررسی نمایند.

شایان ذکر است شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یکی از موارد مهمی است که متقاضیان ثبت نام حتما باید قبل از اینکه برای ثبت نام اقدام کنند دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را از سامانه azmoon.org دریافت و مطالعه کنند یکی از موارد مهم جهت ثبت نام متقاضیان داشتن اصل یا گواهی مدرک پایه است که برای تمامی کسانی که می خواهند ثبت نام کنند ضروری است.

رشته های بدون کنکور اعلام شده برای ترم مهر 98 دانشگاه آزاد شامل پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی کشور از جمله مهندسی عمران – برق – صنایع و بسیاری از شاخه های دیگر علوم مهندسی علاوه بر رشته های مهندسی زیر شاخه هایی از علوم تجربی همانند میکروبیولوژی – زیست شناسی سلولی مولکولی و همچنین برخی رشته های هنر همانند موسیقی و همین طور رشته های پرطرفدار علوم انسانی نیز به چشم می خورند.

مهلت تکمیل روند انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از سامانه azmoon.org تا اوایل مهر ماه خواهد بود پس پیشنهاد می کنیم اگر قصد ورود به دانشگاه آزاد بدون کنکور را دارید هر چه زودتر تا مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به اتمام نرسیده اقدام کنید.

 

جهت اطلاع از رشته های پیراپزشکی شامل هوشبری – پرستاری و … بر اساس سوابق تحصیلی اینجا کلیک کنید

 

اطلاعیه های سامانه azmoon.org ترم مهر 98

  • تغییر آدرس سایت azmoon : کلیه متقاضیان ثبت نام ازین پس جهت تکمیل روند ثبت نام خود به آدرس سایت azmoon.iau.ac.ir مراجعه نمایند.
  • بر اساس جدیدترین تصمیم گیری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ملاک پذیرش متقاضیان در سامانه azmoon.org دانشگاه آزاد معدل مدرک پایه خواهد بود.
  • رشته شیمی دارویی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد حذف شده لذا متقاضیان این رشته می توانند در رشته شیمی محض اعلام تقاضا نمایند.
  • دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد تهران مرکز به کاشانک تهران منتقل گردید جهت دریافت آدرس جدید با 9099072952 تماس بگیرید.
  • زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 با توجه به تغییر زمان کنکور ارشد به علت وضعیت مناطق سیل زده کشور به تاخیر افتاد.
  • زمان مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از اواسط مهر ماه 98 از طریق سامانه azmoon.net انجام خواهد گرفت.
  • ثبت نام پزشکی بدون کنکور و همین طور دندانپزشکی بدون کنکور از سامانه azmoon.org دانشگاه آزاد انجام نمی گیرد.
  • سامانه مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد راه اندازی شده لذا کلیه متقاضیان می توانند از سراسر کشور از طریق تلفن با شماره های 9099072952 جهت استفاده از خدمات مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته تماس بگیرند.

 

دریافت دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته سامانه azmoon.org

دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی بر روی سایت azmoon.org دانشگاه آزاد منتشر می گردد که دانشجویان گرامی لازم است که قبل از اینکه جهت ثبت نام یا انتخاب رشته اقدام کنند شرایط و ضوابط و رشته های موجود را با دانلود و مطالعه دقیق این دفترچه ها بررسی نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 98

دانلود دفترچه کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 98

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ترم مهر 98

 

 

نقل و انتقال دانشجویانی که از سامانه azmoon.org ثبت نام می کنند

قانون نقل و انتقال دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی سال هاست که در حال اجراست و متولی امر نقل و انتقال دانشجویان سامانه اینترنتی monada.aiu.ac.ir است که دانشجویان محترم می توانند از طریق ورود به سامانه و ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد جهت انتقالی و یا مهمانی در واحد های دیگر اقدام نمایند و یا جهت انجام امور انتقالی خود از سراسر کشور با شماره 9099072952 از طریق تلفن ثابت تماس بگیرند.

لازم است بدانید که اگر شما از طریق سامانه www.azmoon.org دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه آزاد شوید با توجه به اینکه شما در ابتدای امر 20 اولویت دارید که به دلخواه می توانید در فرم ثبت نام خود وارد کنید پس انتخاب واحد دانشگاهی که دوست دارید به عهده خودتان است لذا شما مجاز به انتقال نخواهید بود مگر در موارد حاص و ضروری.

با توجه به توضیحات بالا قبل از اینکه وارد سایت azmoon.org دانشگاه آزاد شوید و انتخاب رشته خود را تکمیل کنید با مرکز تماس بگیرید تا از محل دقیق دانشگاه ها و رشته های موجود در هر مرکز دانشگاهی مطلع شوید.

 

برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از درگاه azmoon.org و اطلاع از رشته و دانشگاه های های بدون کنکور از طریق تلفن ثابت با شماره های زیر تماس بگیرید

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مفید :

 

درصورت نیاز مندی به هرگونه کمک یا راهنمایی در وبسایت AZMOON.ORG همین الان با ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

جهت تماس از شماره‌های زیر اقدام نمایید :

9099072952 تماس از سراسر کشور

9092305587 تماس فقط از استان تهران

خلاصه مطالب : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با سامانه azmoon.org آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم.طبق مقاله بالا که شامل معرفی سامانه azmoon.org  ، نحوه ثبت نام از طریق سایت www.azmoon.org ، نحوه ورود به سامانه ثبت نام دانگاه آزاد بدون کنکور ، نحوه خرید کارت اعتباری از سامانه azmoon.org  ، همچنین انتخاب رشته از این سامانه و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از سامانه azmoon.org  وتمامی اطلاعات مربوط به این سامانه بود را ارائه دهیم که تا حدودی پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.