منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400-99

منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400-99

منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400 – 99

با توجه به بالاتر بودن تعداد داوطلبان آزمون نمونه دولتی ، دانش آموزان برای اخذ پذیرش در این مدارس همواره می کوشند تا قدرت تحلیل سوالات و نحوه تست زنی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را بیشتر یاد بگیرند. در واقع دانش آموزانی موفق می شوند که علاوه بر تسلط کافی بر کتب درسی با روش های مناسب زمان بندی پاسخ دهی به سوالات و تست زنی آشنایی داشته باشند. بنابراین پیشنهاد می شود اولویت مطالعه خود را کتب درسی قرار داده سپس برای تمرین بیشتر از کتاب ها و سی دی های کمک آموزشی استفاده کنید. در ادامه منابع سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم را معرفی خواهیم نمود.

سوالات استعداد تحصیلی

تعداد سوالات

ضرایب

منابع طرح سوال

مدت زمان پاسخ دهی

قرآن و معارف اسلامی (قرآن و پیام های آسمانی)

8

2

سوالات از محتوای تمامی
کتاب های درسی پایه هشتم سال تحصیلی 96 – 97 و تمامی کتاب های درسی پایه نهم سال تحصیلی97 – 98 طراحی خواهد شد.

105 دقیقه

زبان و ادبیات فارسی

15

2

مطالعات اجتماعی (تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی)

15

1

علوم تجربی

17

2

ریاضیات

20

3

جمع کل

75

نمره کل استعداد تحصیلی : 465

همانطور که می دانید درس ریاضیات با ضریب 3 و علوم تجربی با ضریب 2 نقش بسزایی در قبولی دانش آموزان برای تحصیل در این مدارس خواهد داشت ، بنابراین داوطلبان می بایست علاوه بر مطالعه کتب درسی از منابع کمک آموزشی نیز استفاده کنند که تعدادی از آن ها را در ادامه معرفی خواهیم کرد. برای ریاضیاتکتاب ریاضیات اندیشمند ، برای درس علوم تجربی : کتاب علوم تجربی خیلی سبز را می توان پیشنهاد کرد برای دروس دیگر البته کتاب درسی کافی خواهد بود و همینطور برای سوالات تحلیلی : کتاب مبتکران بهترین کتاب کمک آموزشی برای آزمون نمونه دولتی نهم می باشد.

جهت اطلاع دقیق از منابع آزمون نمونه دولتی نهم و بهترین کتب قبولی در نمونه دولتی نهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

نحوه طراحی سوالات آزمون نمونه دولتی نهم 1400 – 99

سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ، به شیوه چهار گزینه ای (تستی) و فقط با یک پاسخ درست در سطح محتوای کتاب های درسی پایه نهم طراحی می شوند. توجه داشته باشید که سوالات درس تعلیمات دینی و قرآن ، از نظر محتوا تدریس به گونه ای طراحی می شود که تمامی داوطلبان سنی و شیعه قادر به پاسخگویی سوالات باشند. طبق روال سال های گذشته آموزش و پرورش سوالات آزمون نمونه دولتی پایه نهم را برای 8 درسی که در جدول فوق قرار داده شده است ، طراحی می گردد. لازم است گفته شود که در این آزمون علاوه بر اینکه دانش آموزان باید به سوالات استعداد تحصیلی پاسخ دهند ، موظف هستند به سوالات استعداد تحلیلی نیز پاسخ دهند که منابع ، تعداد و ضرایب سوالات آزمون و مدت زمان پاسخگویی به آن ها ، به شرح ذیل می باشد:

سوالات استعداد تحلیلی

تعداد سوالات 

مدت زمان پاسخ دهی

استعداد تحلیلی

15

15 دقیقه

نمره کل اتعداد تحلیلی

45

بهترین کتب قبولی در نمونه دولتی نهم

بهترین کتب قبولی در نمونه دولتی نهم کتبی می باشند که با استفاده مطالعه این منابع بتواند درصدهای بالایی را در هر درس بزنید و بتوانید منابع آزمون نمونه دولتی نهم را مطالعه نمایند و بتواند درصدهای آن بالا بزنید . بنابراین با توجه اند اینکه هدف شما قبولی در این مدرسه ی باشدف لازم است برای قبولی ابتدا به مطالعه دقیق هر یک از منابع بپردازید.

بهترین کتب قبولی در نمونه دولتی نهم برای هر یک از دروس متفاوت یم باشد. به عنوان مثال شاید برای رخی از منابع آزمون نمونه دولتی نهم کتب گاج یکی از بهترین کتب و منابع برای قبولی باشد. برنامه ریزی قبولی در مدارس نمونه دولتی نهم با استفاده از همین منابع باید صورت پذیرد. بنابراین در زمان برنامه ریزی ، توجه ویژه ای به منابع ، حجم آن و … داته باشید.

ظرفیت پذیرش در مدارس نمونه دولتی متفاوت می باشد. به همین دلیل تراز قبولی تا حدود زیادی بستگی به همین ظرفیت ها خواهد داشت. بنابراین با توجه به منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400-99 و اطلاع از درصدهای لازم برای قبولی در نمونه دولتی می توانید در این آزمون پذیرفته شوید. نحوه مطالعه هر یک از این دروس با سایر دروس متفاوت می باشد.

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی های لازم در ارتباط با منابع آزمون نمونه دولتی نهم ارائه شده.متقاضیان عزیزی که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

منبع : منابع آزمون نمونه دولتی نهم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.