لیست پروژه های کسری خدمت سربازی 99

لیست پروژه های کسری خدمت سربازی 99

با توجه به دشواری بودن خدمت سربازی برای آن دسته از مشمولان با استعداد که فارغ التحصیلان ارشد و بالاتر باشند و مقاله یا اختراعی ثبت کرده باشند میتوانند به مدت 2ماه کسری خدمت بگیرند. جهت اطلاع از پروژه های کسری خدمت میتوانید با مراجعه به سامانه اقدام به مشاهده نمایید و رد صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 شرایط و مدارک لازم جهت اخذ پروژه کسری خدمت 99

 

بی شک دریافت پروژه کسری خدمت نیز شرایطی دارد و مشمولان پیش از اقدام باید نسبت به آن آگاهی پیدا کنند و در صورتی که حائز شرایط بودند مراحل دریافت پروژه را که در ادامه نیز به آن اشاره خواهیم کرد ، بپیمایند. این شرایط عبارت اند از :

  • نداشتن غیبت غیر موجه(داوطلبانی که دارای غیبت می باشند می توانند با استفاده از قوانین و مقررات مربوطه غیبت خود را موجه کرده و از این فرصت استفاده نمایند.)
  • مشمولان حداکثر تا یک سال پس از فارغ التحصیلی فرصت دارند تا برای اخذ پروژه کسری خدمت اقدام کنند.
  • فرد متقاضی ، دانشجو و یا فارغ التحصیل یکی از مقاطعکارشناسی ارشد و یا دکتری باشد.
  • در مقطع کارشناسی ، تنها آن دسته از نخبگانی کهبنیاد ملی نخبگان نیز آن ها را تایید کرده اند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

همان طور که در شرایط هم گفته شد ، برای دریافت پروژه کسری خدمت نیازی به فارغ التحصیل بودن داوطلبان نیست و آن ها در حین تحصیل نیز می توانند نسبت به دریافت پروژه اقدام کنند.

توجه داشته باشید افراد در حال خدمت نیز در صورت داشتن شرایطی که برای آن ها قرار داده شده ، می توانند از پروژه های کسری خدمت استفاده کنند و مدت زمان انجام پروژه آن ها از باقی مانده زمان خدمت آن ها کسر خواهد شد.

از جمله مدارکی که برای اخذ پروژه کسری خدمت لازم دارید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اصلشناسنامه داوطلب و دو سری کپی از صفحات آن
  • اصلکارت ملی و دو برگ کپی از آن
  • 4 قطعه عکسسه در چهار
  • کپی آخرینمدرک تحصیلی
  • رزومهفارسی حداکثر در 5 صفحه (باید به همراه داوطلب باشد)

 

جهت اطلاع از لیست پروژه های کسری خدمت نظام وظیفه – مراحل دریافت پروژه کسری و معافیت بنیاد نخبگان و مشاوره تخصصی سربازی در زمینه های معافیت – کسری و خرید خدمت سربازی با مرکز مشاوره تماس بگیرید

9099072952 (تماس از سراسر کشور) 9092305587 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب همه روزه

 

 

دو نوع کسر از خدمت در انجام پروژه های تحقیقاتی وجود دارد:

 

  1. کسری زیر 9 ماه
  2. کسری بالای 9 ماه

در کسری های کمتر از 9ماه بعد از اتمام طرح، یک جلسه دفاع چند دقیقه ای و با حضور یک داور برگزار می گردد که متقاضی ملزم به  شرکت و دفاع از پروژه ی خود است.

در کسری های بالای 9 ماه پروژه های سنگین و ساخت به متقاضی واگذار می شود که علاوه بر گزارش سه ماهه بایستی در هر ماه در جلسه ی دفاعیه از کار که با حضور استاد راهنما و نیز داوران در سازمان نخبگان نیروهای مسلح برگزار می شود شرکت کند.

 

لیست سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت

 

قدم اول در دریافت پروژه کسر خدمت شناسایی سازمان های ارائه دهنده پروژه کسر خدمت است.

در وبلاگ ها و سایت های مختلف لیست هایی از سازمان های ارائه دهنده پروژه کسر خدمت وجود دارد ولی تقریبا میشود گفت هیچ کدام به روز نیستند و شما را دچار سر در گمی می کنند. البته برخی از سازمان های مثل دانشگاه جامع امام حسین(ع)، دانشگاه صنعتی مالک اشتر و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس همیشه پروژه کسری خدمت می پذیرند. اما معمولا این مراکز شلوغ هستند و ظرفیت ها نیز محدود است. بنابراین دسترسی به لیست سازمانهای ارائه دهنده پروژه کسر خدمت بسیار اهمیت دارد.

برای دسترسی به این لیست می توانید

1- به بنیاد نخبگان ستاد کل(تهران- میدان سبلان) مراجعه کنید البته باید صبح زود به آنجا بروید و البته به خاطر اینکه بد مسیر است اذیت میشود حالا اگر از شهری دیگر به تهران می آیید که زحمت شما چندین برابر می شود البته با صفی طولانی در جلوی در بنیاد مواجه خواهید شد.

 

خلاصه مقاله : در ان مقاله قصد داشتیم تا شما را با لیست پروژه های کسری خدمت و شرایط لازم جهت اخذ پروژه کسری خدمت آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام در سامانه را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام انجام نخواهد گرفت.

 منبع : لیست پروژه های کسری خدمت 99

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.