دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

 

 

علت اهمیت دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه چیست؟

ببینید دوستان عزیز دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه از این رو اهمیت دارد که با توجه به امکان ایجاد تغییراتی در برنامه و بهبود کیفیت آن هر فرد نیاز به دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه دارد.

یعنی اگر برنامه شاد را بر روی گوشی اندروید خود نصب کرده اید می توانید برای دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید و در صورت نصب آن بر روی تبلت باید برای دانلود برنامه شاد برای تبلت اقدام بفرمایید.

 

 

دانلود اپلیکیشن شبکه آموزشی دانش آموزی

نرم افزار سامانه شاد از سایت shaddl.medu.ir قابل دریافت می باشد اما برای سهولت دسترسی به آن، لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن را در ادامه قرار داده ایم که یک کلیک بر روی آن، دانلود خودکار نرم افزار را آغاز می کند

.

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد

با دانلود جدیدترین نسخه اپلیکیشن شاد و با استفاده از راهنمای تصویری  آموزش و پرورش می توانید به سادگی به شبکه اجتماعی شاد دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش برای آموزش آنلاین دانش آموزان

.) بعد از شروع ویروس کرونا امکان برگذاری کلاس های درس در مدرسه وجود ندارد به همین دلیل نیاز است تا بستری در فضای مجازی برای برقراری ارتباط میان دانش اموزان و معلمان ایجاد شود تا هم از خطر ابتلا به این بیماری در امان باشند و با توجه به نزدیک شدن به امتحانات٬ کلاس های درس بتوانند مباحث درسی را به سر حد قابل قبولی برسانند و هر چه سریع تر دانش اموزان بتوانند به شرایط عادی بازگردند البته در این میان بسیاری از مدارس به کمک معلمان و دانش اموزان را ه کار هایی خلاقانه برای رفع این مشکل پیدا کرده اند اما در نهایت باید پلتفرمی رسمی با امکانات کامل برای استفاده حداکثری از پتانسیل معلمان خوب و دانش اموزان عزیز در 

 فراهم شود.

 

 

نکات مهم

معلم و در آخر دانش آموز می تواند به احراز هویت
توجه: برای استفاده از برنامه ابتدا باید مدیر مدرسه سپس اقدام کند(ترتیب را رعایت فرمایید)

احراز هویت برای دانش آموزان اتباع فراهم شد
در قسمت احراز هویت شماره شناسنامه دیگر لازم نیست

 


راهنمای دانلود و نصب و ورود به نرم افزار شاد

 

با ساخته شدن نرم افزار شاد یکی از مهم ترین سوالایی که ذهن دانش آموزا و کادر آموزش مدارس رو به خودش مشغول کرده نحوه دانلود ، نصب و راه اندازی نرم افزار شاده . مدیرا ، معلما و دانش آموزا اول باید اقدام به دانلود نرم افزار شاد کرده و بعد از اون ، نصب و عضویت تو این اپلیکیشن رو انجام بدن .

نرم افزار شاد در ابتدا فقط برای سیستم عامل اندروید ساخته شد و با توجه به درخواستای زیاد اولیا مبنی بر استفاده از این نرم افزار بر روی سیستم عامل ios  ( آیفون ) و کامپیوتر های شخصی ، آموزش و پرورش اقدام به برنامه نویسی دوباره این نرم افزار برای استفاده در کامپیوتر های شخصی و هم چنین برنامه نویسی جدا برای سیستم عامل ios که مورد استفاده در گوشی های آیفونه ، کرد در حال حاضر این نرم افزار قابل استفاده در گوشی های اندروید و سیستم های کامپیوتری هست ولی هنوز برای گوشی آیفون قابل استفاده نیست 

 

 

Source: دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه

 

 

 

 

پروژه کسری خدمت - کسری خدمت نظام وظیفه - کسری خدمت بسیج - استعلام کسری خدمت - کسری خدمت ایثارگری - کسری خدمت جبهه پدر - شرایط خرید خدمت سربازان فراری - معافیت سربازی - مشاوره اخذ معافیت نظام وظیفه - معافیت پزشکی دیسک کمر - معافیت پزشکی چشم استیگمات - معافیت سربازی در حین تحصیل - معافیت پزشکی واریکوسل بعد از عمل - شرایط معافیت پزشکی قلب - مراحل معافیت سربازی اعصاب و روان - شرایط معافیت تک فرزندی - استعلام دریافت کد سخا - نحوه تقسیم سربازان بعد از آموزشی - مشاوره آنلاین نظام وظیفه - آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد - قانون جدید معافیت تحصیلی - معافیت سربازی با خالکوبی - پروژه کسری خدمت سربازی بنیاد نخبگان - شماره تلفن پادگان های ارتش - امریه خدمت سربازی - مشاوره آنلاین سربازی - معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه  - معافیت کفالت پدر بیمار - معافیت کفالت مادر - مراحل اخذ امریه آتش نشانی - سامانه امریه سربازی وزارت دفاع - شرایط انتقال سرباز - شرایط خروج از کشور دانشجویان در حین سربازی - معاف از رزم اعصاب و روان - استخدام سپاه قدس - استخدام نیروی هوایی ارتش - سامانه ثبت نام اینترنتی گزینش ناجا - ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی - مدارک لازم جهت اخذ معافیت موارد خاص - وظایف سرباز معاف از رزم - شرایط معافیت از طریق صافی کف پا - کسری خدمت سربازان متاهل - استعلام آنلاین کد سخا - epolice.ir -  امریه سربازی قرارگاه خاتم الانبیا - امریه سربازی وزارت نیرو - ثبت نام امریه سربازی قوه قضاییه - شرایط امریه سربازی وزارت نفت - ثبت نام پیام آوران بهداشت - شرایط امریه سربازی علوم پزشکی

 

 

 

نحوه یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی به بی اثر بودن شهرت دارند. احتمالا همه ما افرادی را دیده ایم که هر روز و ماه ها بازی های زبان انگلیسی انجام می دهند اما هنوز به سختی می توانند یک کلمه صحبت کنند! راه هایی برای جلوگیری از این وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن های زبان

زبان آموزان موفق حتما یک برنامه و ساختار برای مطالعه خود تهیه می کنند و در طی آن همه مهارت های زبان مورد نیاز خود را تمرین خواهند کرد. اپلیکیشن ها هم می توانند بخشی از این برنامه باشند. در ادامه نحوه استفاده از اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان را برررسی می کنیم.

لیست بهترین اپلیکیشن های انگلیسی اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.